Libelle, het grootste vrouwenmediamerk van Nederland, bestaat dit jaar 85 jaar! Naar aanleiding van dit jubileum presenteert Museum Kranenburgh in samenwerking met Libelle In The Picture, een expositie over drie generaties vrouwen in Nederland. Fotografen Patricia Steur (70), Brenda van Leeuwen (47) en Sanne Romeijn (26) portretteerden twaalf families, één uit elke provincie. Lees hier meer. De foto’s worden aangevuld met een fotoserie van Humberto Tan, waarin hij een ode brengt aan zes bijzondere Nederlandse vrouwen, lees hier meer

In Libelle’s Grote Jubileum Enquête stonden de levens van drie generaties vrouwen centraal en werd onderzocht hoe vrouwen toen en nu in het leven staan. Hoe werd en wordt er gekeken naar ouderschap, werk, seksualiteit en de rolverdeling binnen een relatie? Verging het onze (groot)moeders écht zo anders dan onze dochters nu? Ontdek het tijdens een bezoek aan In The Picture.

Libelle en Museum Kranenburgh bieden Libelle-lezeressen leuke arrangementen en tips! Lees hier meer.

Opgelet

Op zaterdag 28 september a.s. is deze tentoonstelling gesloten in verband met een evenement in de Tuinzaal.